ارزیابی ملی پوش والیبال زنان ایران از روند آماده سازی تیم ملی

شناسهٔ خبر: 213381CB -
ملی پوش والیبال زنان ایران روز دوشنبه گفت: فدراسیون والیبال در نظر دارد با تمهیداتی تاخیر در روند آماده سازی تیم ملی والیبال زنان ایران را جبران کند.

به گزارش هاناخبر ،

«مائده برهانی» نخستین لژیونر والیبال زنان ایران در گفت و گو با خبرنگاران گفت: حضور مشاور فنی با تجربه و اعزام ملی پوشان به مسابقات تدارکاتی از جمله این تمهیدات است و امیدوارم با اجرای این برنامه در روند آماده سازی ملی پوشان تسریع شود.
وی با بیان اینکه «اردوهای تیم ملی والیبال زنان دیر هنگام آغاز شده است»،‌گفت: چنانچه اردوهای آماده سازی تیم ملی والیبال زنان ایران زودتر آغاز می شد، بهتر بود و ملی پوشان زودتر به شرایط آرمانی می رسیدند.
ملی پوش والیبال ایران گفت:‌ شماری از ملی پوشان به دلیل حضور در اردوی تیم بانک سرمایه و مسابقات جام باشگاه های آسیا نمی توانستند در اردوهای آماده سازی تیم ملی حضور یابند که این موضوع یکی از دلایل تاخیر در برگزاری اردوی آماده سازی تیم ملی والیبال زنان بوده است.
تیم ملی والیبال زنان ایران خود را برای شرکت در نوزدهمین دوره رقابت های والیبال قهرمانی زنان آسیا در فیلیپین آماده می کند.
بازیکن پشت خط زن تیم ملی والیبال زنان گفت:‌ در حال حاضر به دلیل غیبت چند ملی پوش به دلیل آسیب دیدگی،‌ بازیکنان جوان به اردوی آماده سازی تیم ملی دعوت شده اند و مطلوب تر آن بود که این بازیکنان پیشتر ‌تمرینات بدنسازی، تاکتیکی و تکنیکی خود را آغاز می کردند.
وی در خصوص سطح آمادگی بازیکنان ملی پوش نیز افزود:‌ بازیکنان ملی پوش والیبال زنان ایران در تیم بانک سرمایه به دلیل حضور در اردوهای این تیم و شرکت در جام باشگاه ها آسیا، در آمادگی مطلوب قرار دارند و امیدواریم با برگزاری برنامه های آماده سازی فدراسیون والیبال هر چه سریعتر به آمادگی کامل برسند. 
مسابقات والیبال قهرمانی زنان آسیا از 18 مرداد ماه به میزبانی فیلیپین برگزار می شود و تیم ایران در مرحله گروهی این رقابت های با تیم های مالدیو، چین تایپه و تایلند هم گروه است.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
3 + 2 =